O mně a mém životě 2

19. srpna 2012 v 9:00 | Pucíček

Potřebuji nafukovací kufr

17. srpna 2012 v 12:20 | Pucíček
Všechny fotky z Dolní Rožínky tady.

Právě jsem dobalila první část věcí na soustředění. Zbývají mě ještě takové věci jako jídlo, peníze, nabíječky a něco pro zabavení. Musím říct, že prostě potřebuji větší kufr. Letos jsem to vyřešila tak že jsem si dokoupila ještě jednu menší cestovní kabelu. A jak to dopadlo ?

ÁÁÁÁÁÁ...

14. srpna 2012 v 14:40 | Pucíček
,,Nic není tak šílený aby se to nedalo uskutečnit."

Tahle fotka mluví za vše =D. Tenhle týden toho mám plno. Sice mám rozepsáno plno článků, ale vůbec nemám náladu a čas je dopsat. Před chívli jsme přijeli z přehrady. Než půjdu něco pořádného dělat tak si pustím TVD a dojím obližprst.

Večer možná dopíšu aspoň jeden článek a zítra druhý. Teď tu mám pro vás ještě nějaké srdcovky ♥ ♥ ♥.

Ine Kafé - Závěrečna (odkaz)

"Hašiš" =D

10. srpna 2012 v 9:49 | Pucíček
Čau =D. Už mám u sebe svůj noťas takže jsem šťastná. Shrnu vám co se v uplynulých dnech dělo a co se ještě dít bude.

STŘEDA ODPOLEDNE - Ve středu jsem byla nakupovat s babičkou a mamkou. Od babičky mám krásné staro-růžové kalhoty. Úžasně sedí. Od mamky mám cestovní kabelu (no jo no, ten kufr mně prostě nestačí). Nejdřív mě v obuvi zaujala kabela s leopardím potiskem jen za 170 kč. Tak jsem mamku překecávala. Nakonec jsem ji překecala a šli jsme do té obuvi zpátky. Mamka rozhodla že když už kabelu tak pořádnou. Proto vybrala jednou dražší. Je ale aspoň větší a vypadá, že vydrží víc.

05/08/12

5. srpna 2012 v 15:33 | Pucíček
Včera jse byla na svatbě. Svatba byla dobrá a večer byl zajímavej. Opilá kámoška málem dostala do huby...=D. Já si ten večer užila. U obřadu jsem fotila, ale nenašla jsem žádnou "neutrální" fotku. Včerejšek nebudu radši dál rozvádět.

Páté narozeniny

2. srpna 2012 v 18:49 | Pucíček
Dneska je to už pět let co nejsem jedináček. Oslavu bude mít až na konci srpna (pravděpodobně společně se mnou). Dneska zatím dostala jen dárky od rodiny. Dort bude nejspíš třípatrový a až na oslavě.

Na fotce je ségra s dárkem co jsem jí vybrala já. Šicí stroj. Doopravdy šije. Jako malá jsem měla podobný a navíc miluji tyhle blbosti. Proto jsem ho vybrala.

Váš Pucíček

Vyhlídkový let a perníčky

30. července 2012 v 14:10 | Pucíček

29.7.2012. - neděle

Tátovi jsme k narozeninám darovali vyhlídkový let po Pálavě. Už dvakrát to nevyšlo kvůli počasí. Včera už konečně ano. Původně měl odlétat dopoledne, ale pršelo a proto se let o pár hodin odložil.
Nicméně jsme jeli na letiště Brno - Tuřany. Měli jsme čekat u služebního chodu. Nechápu proč nemohl říct normálně u vrátnice. Aspoň jsme si mohli ušetřit to lítání po celém letišti (jaká to ironie).

Nakonec jsme na místě určení byli ještě o deset minut dřív. Další zájemci o vyhlídkový let přišli asi pět minut po nás a byli stejně zmatení jako před tím my. Taky nevěděli vůbec kam mají jít. Pilot přišel přesně ve smluvených 15:00 a oznámil nám, že tak za hodinku budou zpátky.
Během čekání jsme se potloukali po příletové a odletové hale. V tu dobu byli obě úplně vymetené. V odletové bylo pár lidí spících na lavičce a prodavači v bufetu. V příletové, kde na rozdíl od odletové byli jen dva automaty, nebyl vůbec nikdo. Dali jsme si horkou čokoládu, tičinky a hrála jsem na mobilu.

Tady je pár fotek co taťka nafotil.

Fotím mini žabičky

16. července 2012 v 21:49 | Pucíček
Byli jsme s kámoškama venku pokecat o životě atd. Natrefili jsme i na vodní nádrž, která byla ještě vloni využívána jako koupaliště. Letos se tam ale nikdo nekoupe, protože koupaliště/vodní nádrž nečistili. Bylo tam plno žabek. Žáby nesnáším, ale ten pohled byl fascinující a já litovala že jsem si nevzala foťák. Proto jsem použila aspoň 2MPx v mém mobilu.

Táááák určitěěěěěěěěěěěě

16. července 2012 v 9:09 | Pucíček

Popis naší dovolené jsem tak trochu odflákla.
První den jsem byla v dost otřesném šoku. Chatky byli totálně špinavé a malé. Nebyli tam žádné skříně (já si stejně nevybaluji, ale pro tetu to byla smrtící rána). Přehrada jménem Rozkoš kde jsme byli byla totálně špinavá a plná sinic. Navíc tam byl sjezd motorkářů (což nebylo to nejhorší). Hlavně tam byla pouť. Ta zejména v sobotu a v neděli vyhrávala až do dvou ráno.

První várku fotek najdete tady (odkaz). Další dvě čekejte během tohoto týdne.