"Hašiš" =D

10. srpna 2012 v 9:49 | Pucíček |  O mně a mém životě 2
Čau =D. Už mám u sebe svůj noťas takže jsem šťastná. Shrnu vám co se v uplynulých dnech dělo a co se ještě dít bude.

STŘEDA ODPOLEDNE - Ve středu jsem byla nakupovat s babičkou a mamkou. Od babičky mám krásné staro-růžové kalhoty. Úžasně sedí. Od mamky mám cestovní kabelu (no jo no, ten kufr mně prostě nestačí). Nejdřív mě v obuvi zaujala kabela s leopardím potiskem jen za 170 kč. Tak jsem mamku překecávala. Nakonec jsem ji překecala a šli jsme do té obuvi zpátky. Mamka rozhodla že když už kabelu tak pořádnou. Proto vybrala jednou dražší. Je ale aspoň větší a vypadá, že vydrží víc.

STŘEDA PODVEČER - Když jsme přijeli tak jsem si řekla že je škoda sedět doma a tak jsem vyrazili ven s kámoškou. Další mega fanynka do TVD jako já =D. Takže jsme se bavili o tom jaké by to bylo být upír a hloubali nad dalšími problémy.

ČTVRTEK - Včera stíhal jeden průser za druhým. Nejdřív jsem si vychrstla čaj na zeď. Takže jsem se to snažila zamalovat, ale šlo to hůř než jsem si myslela. Výsledek je, že ten flek tam stále je. Potom jsem si rozbila lampičku. Nebo spíš urvala žárovku a půlka v ní zůstala zaseklá. To už je v pohodě.
Potom odpoledne jsme hráli stolní hry a šli na procházku. Vyfotila jsem docela heké fotky, ale nevím jak je z mamčinýho mobilu dostat ven =/. Myslím že teď když mám noťas to můžu zkusit přes blootooth.

PROGRAM DO KONCE PRÁZDNIN
Do konce prázdnin mám ještě docela hodně plánů a tak je to máte. Obzvlášť příští týden, protože mamka má dovolenou a tak se rozhodla, že budeme jezdit na výlety.

- PÁTEK (DNES) - Pouťová zábava. I love it. Hraje tam živá kapela. Sice nic na způsob "I´m sexy and I know it", ale nehrajou vůbec špatně. Babička tomu říká "hašiš" =D. No nedivte se, protože bydlíme sotva 200m od místa konání a tak vše slyšíme.
- SOBOTA - Nic nemám naplánovaného, ale nejspíš se vše bude točit kolem příprav na pouť.
- NEDĚLE - Pouť. Bohužel letos nepřivezli ani lavici (jediná atrakce na kterou jsem se těšila).
- PONDELÍ - Kino.
- ÚTERÝ - Výlet parníkem po přehradě.
- STŘEDA - Nákup věcí do školy a na soustředění.
- ČTVRTEK - Výlet do strašidelného zámku.
- PÁTEK - Balení.
- 18. - 25.8.2012. - Soustředení. Žádné přednastavené články nečekejte.

Co vás čeká a nemine (za články):
- Fotodeníček z 9.8.2012.
- Stolní hra: Carassonne
- Recenze na Dobu ledovou 4 (3D)
- Fotky z Brněnské přehrady
- Recenze, zážítky a fotky ze strašidelného zámku